Obsługiwane przez usługę Blogger.

Strony do darmowego testowania produktów - czy warto testować?

W Internecie coraz częściej możemy spotkać się z różnorodnymi akcjami bezpłatnego testowania usług czy produktów. Zwykle są to pojedyncze akcje marketingowe marek, które chcą rozreklamować nowych produkt. Akcje możemy najczęściej wyłapać poprzez Facebooka.
Istnieją również strony zrzeszające "testerów", na których często pojawiają się różne przedsięwzięcia, akcje testerskie oraz kampanie reklamowe z darmowymi produktami. Najczęściej za pośrednictwem takich serwisów otrzymujemy produkty za darmo w zamian za późniejszą opinię na ich temat.



EverydayMe


P&G EverydayMe™ jest platformą internetową stworzoną przez firmę Procter & Gamble,
W programie tym dostajemy do testowania produkty firmy Procter&Gamble ( w skrócie P&G). Do koncernu P&G należą takie marki jak: Always, Ambipur, Ariel, Aussi, Blend-a-med, Bonux, Braun, Discreet, Dreft, Duracell, Fairy, Gillette, Gillette Venus, Head&Shoulders, Lenor, Naturella Camomile, Olay, Old Spice, Oral B, Pampers, Pantene Pro-V, Tampax, Vizir, Wella, Wellaflex i Wellaton. Możemy wypróbować zarówno nowe, jak i znane wcześniej produkty P&G. Dzięki platformie możemy poczytać inspirujące artykuły, skorzystać z fantastycznych próbek produktów i ofert specjalnych o najnowszych produktach.

Poprzez portal mogłam testować m.in: kapsułki do prania Vizir 3 in 1 Pods

Streetcom


Dzięki kampaniom Streetcom masz szansę na poznanie wielu różnych produktów i usług. Jako Ambasador danej kampanii, czyli Ekspert Streetcom, masz przywilej bezpłatnego wypróbowania pełnowartościowych produktów. Każda akcja testerska zapowiadana jest krótką ankietą kwalifikującą. Biorąc udział w testach otrzymujemy dużą paczkę ambasadorską, składająca się zazwyczaj z głównego produktu/produktów oraz próbek do rozdania znajomym.

Poprzez portal mogłam testować m.in: soki Karotka Plus, ciastka Dr Gerard, suplement diety Bodymax

TestMeToo


TestMeToo to portal, którego celem jest przybliżenie konsumentów do produktów i ich producentów. Testujemy produkty, usługi, dzieła kultury i przestrzeń publiczną i budujemy społeczność zaangażowanych konsumentów. Aby zacząć testować trzeba przejeść etapy od obserwatora do testera. Musimy utworzyć grupę, zaprosić znajomych, polecać wyniki testów, wysyłać swoje relacje, udostępniać treści z TestMeToo znajomym.

Poprzez portal mogłam testować m.in: sos słodko-pikantny TaoTao, karmę dla kotów Royal Canin, suplement diety Magne-B6 Active


Rekomenduj.to


Platforma łącząca w sobie marketing rekomendacji i badania rynku. Autorem narzędzia jest Agencja Buzz Media - specjalizująca się w budowie i utrzymaniu trwałych więzi na linii mark - konsument.
Dzięki Rekomenduj.to mamy możliwość przetestowania produktów zupełnie za darmo oraz skorzystania ze specjalnych promocji, w zamian za na szczere opinie i zaangażowanie dla danej marki.

Poprzez portal mogłam testować m.in: kosmetyki Le Petit Marseillais, platformę PolecamBanka,  cukierki Werther`s Original Soft Caramerls

Talk Marketing


Talk Marketing to platforma zajmująca się marketingiem rekomendacji, a konkretnie - docieraniem do określonych grup docelowych i wywoływaniem w ich obrębie niewymuszonych, pozytywnych rekomendacji danego produktu lub usługi. Talk Agenci spełniający określone kryteria dla danej marki, otrzymują pełnowartościowy produkt oraz próbki. Ich zadaniem jest wypróbować produkt, a następnie rozdać próbki wśród znajomych i podczas swobodnej rozmowy podzielić się z nimi swoją opinią o marce.

Poprzez portal mogłam testować m.in:  margarynę Ramę do smażenia,

Brak komentarzy